We get you to the top

 

Het CyclingColsConcept ...

 

De Anderen over CyCCo

 

Los van café-toog retoriek
Afspraak op de top
De fiets van Tom Boonen
Buiten de tijd
Mont Ventoux voor dummies
Een kilootje meer en toch
Superbagnères
De bezemwagen
Het kartonnetje
Kritisch over de website
CyCCo rijdt "Hors Catégorie"

 

Het CyclingColsConcept los van café-toog retoriek

Gegroet CyCCo,

Ik heb op deze ver-stormde pinkstermaandag tijd gevonden om de CyCCo site te
bekijken.
Eigenlijk is het samen te vatten in één woord: bravo!
Of nog: proficiat!
Goed gedaan, gewoonweg schitterend, en ik blij dat jullie uiteindelijk jullie ei hebben
gelegd.
Al jullie kunde wordt weerspiegeld op de CyCCo site; de schema’s zijn verhelderend,
en laten ons bijna voelen wat ons bij het klimmen te wachten staat.
Misschien zullen weinigen het beseffen, maar met jullie methodiek verlossen jullie
het beklimmen van een col van de café-toog retoriek, die met veel geblaat en weinig
wol, mensen een col opjaagt met een veel te groot verzet en veel te weinig conditie.

Alle succes aan CyCCo en veel fietsplezier aan al jullie gebruikers toegewenst.

Beste groeten,
Ondergetekende * .

Terug

 

Het CyclingColsConcept spreekt af op de top

Dank je CyCCo voor de prachtige presentatie, de opkomst was groot.
Het publiek hing aan je lippen, hoe jij mensen weet te begeesteren, straf.
Eindelijk kregen we inzicht in wat “doseren” en “op eigen tempo rijden” betekent.
De invulling die CyCCo daar aan geeft is echt uniek.

Chapeau!
Afspraak op de top,

Ondergetekende * .

Terug

 

Het CyclingColsConcept versus de fiets van Tom Boonen

Beste CyCCo,

Het kwam hard aan, maar nu weet ik tenminste waarom mijn dure Tom-Boonen-fiets
momenteel ongeschikt is voor mijn gepland klim-werk.
Ik zal jullie raad opvolgen: de verzetten laten aanpassen en mij laten leiden door de
CyCCo klim-simulaties.
’t Was zeker niet evident, maar jullie hebben mij ervan overtuigd dat mijn geplande
non-stop-klim dan “wel” doenbaar is.

Dikke merci,
Ondergetekende * .

Terug

 

Het CyclingColsConcept buiten de tijd

Beste CyCCo,

Ik sta hier op de top van de Col du Galibier, ’t waait hier hard en ‘t is bar koud.
Ik ben er geraakt, in één keer, zonder te moeten afstappen en ’t ging vlotjes.
Toch één bemerking aan jullie adres, de CyCCo klim-simulatie werkt niet,
ik zat 16 seconden buiten de tijd.
Grapje.

Dank je wel CyCCo.
Tot binnenkort, op de begane grond in Leuven,
Ondergetekende * .

Terug

 

Het CyclingColsConcept en de Mont Ventoux voor dummies

Beste,

Dank je CyCCo voor de machtige voordracht, meer dan 60 man publiek, wie had dit
durven dromen en wat een applaus na afloop.
Het vragen-halfuurtje afbreken was de enige optie, ze bleven maar komen.
Die titel, knap gevonden, en dat CyCCo zich de grootste “dummie” noemt, verlaagt
de drempel, clever bekeken, van bescheidenheid gesproken, dat siert jullie.
Ik ben er zeker van dat de CyCCo boodschap bij al onze patiënten is doorgedrongen.
Een col non-stop beklimmen daar gaan we voluit voor, maar enkel met gezond
verstand, anders maken zeker wij gegarandeerd brokken.
Wij zijn ervan overtuigd geraakt dat CyCCo voor onze “risicogroep” een serieuze
meerwaarde kan betekenen.
We overwegen sterk om met jullie in zee te gaan.

Dank je CyCCo.
Tot snel,
Ondergetekende * .

Terug

 

Het CyclingColsConcept versus een kilootje meer

Dank je wel CyCCo,

Jullie waren echt waar de enigen die erin geloofden, 114 Kg wegen en de ambitie
hebben om die Alpenreus non-stop tot de top op te rijden, zelfmoord, gekkenwerk
zegden velen en dachten er nog meer.
Jullie stelde geheel terecht voorwaarden bij de CyCCo trajectbegeleiding: medische
follow-up, naar de diëtiste, koersfiets aanpassen, op geregelde tijdstippen een
conditie-update en finaal strikt rijden volgens het boekje, precies zoals de CyCCo
klim-simulatie dit voorschreef.
Telkenmale ik bij CyCCo over de vloer kwam voor een globale “update” berekende
CyCCo mijn slaagkans en naarmate mijn kilo’s wegsmolten en mijn conditie verbeterde
steeg die, dat gaf me ongelofelijk veel moed om door te zetten.
Het is mij gelukt, ik heb die Alpenreus overwonnen, geheel volgen plan, zonder bloed,
maar wel met vele liters zweet en op de top “tranen”.
Aan de startlijn woog ik 92 Kg, nog te zwaar, maar ik blijf onder begeleiding doorgaan.
Volgende maand val ik diezelfde reus opnieuw aan, maar dan voor “het goede doel”
met de collega’s van het werk.

Uit de grond van mijn hart.
Dank je CyCCo, tot de volgende "update",
Ondergetekende * .

Terug

 

Het CyclingColsConcept op Superbanères 

Beste CyCCo,

t’ Is me gelukt, maar dat wisten Jullie al, ik sms’te van daarboven en er was die
na-bespreking tussen pot en pint.
Op jullie vraag vat ik voor de CyCCo lezer mijn ongelofelijke ervaring graag nog even
samen.
Wij, dat wil zeggen de nonkels en ik, wilde in de Franse Pyreneeën, Superbagnères
opfietsen, non-stop tot helemaal boven.
We hadden in Luchon, aan de voet, een familie-réunie gepland en samen die berg
aanpakken leek ons een uitdaging om naar uit te kijken, te meer omdat elkeen van
ons het woord “super” in “Superbagnères” wel perfect passend vond bij onze familie.
Met nog iets meer dan drie maanden tijd en absoluut niet van plan zijnde om mij
door nonkel Frederik te laten overklassen,
boekte ik een afspraak bij CyCCo, wie niet sterk is moet vooral slim zijn.
Met mijn fiets in de hand belde ik aan, zo hoort dat was mij gezegd.
Bij CyCCo moeten ze gedacht hebben, wat smijten ze hier binnen en hoe moeten wij
die man non-stop, over die zes venijnige naald-stoken van soms wel 15 %, tot boven
op Superbagnères loodsen?
Na een lange babbel, een conditiemeting en een technische analyse van mijn fiets,
viel bij mijn tweede bezoek aan CyCCo het verdict: achteraan een grotere
tandwiel-cassette 11-34 monteren, 4,2 Kg afvallen, een over 12 weken lopend
training-programma volgen met tussenin twee update’s, en op D-Day, strikt volgens
het CyCCo klimschema rijden, 2 liter dorstlesser en maximum 350 gram extra
gewicht meenemen, slaagkans van mijn non-stop-klim 93 %.
Waar halen ze dat bij CyCCo allemaal vandaan, er heel dik over dacht ik bij mezelf.
Toch heb ik de CyCCo raad punctueel opgevolgd, baat het niet dan schaad het niet,
en week na week voelde ik mijn uithoudingsvermogen toenemen.
Mijn enthousiasme heeft mijn scepticisme volledig verdrongen.
Ik ben wel na nonkel Frederik boven gekomen, maar mooi volgens het CyCCo
 klim-schema, en raar maar waar, ik heb van de hele klim en de fantastische uitzichten
genoten en heb honger naar meer.
Volgend jaar neem ik revanche, leuk toch!

Mercikes CyCCo,
Ondergetekende * .

Terug

 

Het CyclingColsConcept en de bezemwagen

Mannen van CyCCo,

Jullie vroegen mij om mijn verhaaltje neer te schrijven voor de bezoekers van de
CyCCo website. Schrijven is niet mijn “strafste” kant, dat moeten jullie er dan maar
bijnemen.
Ik ben niet meer de jongste, de zeventig voorbij, verre van sterk en dus ook niet
de “rapste”. Meestal kom als laatste van onze groep boven, maar dan wel zonder
afstappen, in “enen trek”.
Door mijn rijsnelheid af te stemmen op het profiel van de berg, en dus geregeld
zeer traag maar toch nog soepel te rijden, heb ik gedurende de ganse klim mijn
hartslag perfect onder controle en kan ik het ook goed volhouden, tot op de top,
zelfs bij snikheet weer, zo hoort het.
“Traag” op “souplesse” rijden heb ik moeten leren. Hiervoor heb ik, op advies van
CyCCo, de tandwielen van mijn  “top” afgemonteerde fiets van een heel goed merk,
laten aanpassen. Een “muurke” oprijden tegen “maar” 4 Km per uur is nu geen
probleem meer.
Ik heb vorige week opnieuw een Alpenreus bedwongen, deze keer op de grens met
Italië, stroken van 11 % en meer waren geen uitzondering, en wat een prachtig
uitzicht van daarboven, de sneeuwgrens ver voorbij, onvergetelijk.
Mijn succesformule: laat je nooit opjutten, door niemand, focus je enkel op je eigen
klim, rij altijd op je eigen tempo met de CyCCo klim-simulatie als gids.
Vóór ik CyCCo kende was dit heel anders, ik liet mij toen keer op keer “opjagen”
door de mannen en vrouwen in de bezemwagen die mij goed bedoelde
aanmoedigingen toeschreeuwden.
Gevolg, ik reed mij “kapot” en moest geregeld, en zwaar ontgoocheld, afstappen:
mijn doel weer niet bereikt, plezant is heel wat anders.
Die tijd ligt ver achter mij, nu maak ik vooraf afspraken met de mannen en vrouwen
in de bezemwagen: zij laten mij “gerust” en rijden “braafkes” minstens vijftig meter
achter mij, ik zie ze niet en hoor ze niet, op die manier “geniet” ik van het landschap
en van iedere pedaalslag die mij hoger brengt, zo haal ik “garantie” mijn top, in
“enen trek”.

Met dank aan de CyCCo mannen,
Ondergetekende * .

Terug 

 

Het CyclingColsConcept kartonnetje

Aan mijn CyCCo vrienden,

Ik vind dit gênant want ik sloeg jullie raad compleet in de wind, vandaar dat ik dit
briefje ietwat vaag hou en het niet onderteken, jullie van CyCCo kennen de details
en dat moet voor de buitenwereld volstaan.
CyCCo wilde voor mij, als vriendendienst, “per se” een klim-simulatie uitwerken
voor een Alpen-col buiten categorie hier ruim 1100 Km vandaan, waarvoor ik mij
los van CyCCo een half jaar eerder reeds had ingeschreven.
Ik stond niet meteen te springen maar durfde het aanbod niet afslaan.
Een en ander maakte dat ik slechts een mini deeltje van het voorgeschreven
CyCCo traject heb doorlopen, heel veel minder dan de CyCCo ShortCut versie,
maar de obligate uithoudingsproef op de fiets-ergometer die zat er natuurlijk wel bij.
CyCCo drukte mij op het hart dat ik de synthese van de klim-simulatie, het
fameuze CyCCo “kartonnetje”, aan mijn fietsstuur moest vastklikken, en ook strikt
volgens dit klim-schema moest rijden.
Ik heb “ja” geknikt en ook “ja” gezegd, maar dacht bij mezelf: “even de grote lijnen
van dat klim-schema in mijn hoofd prenten zal wel volstaan zeker”.
Eigen schuld dikke bult.
CyCCo had mijn slaagkans berekend en die stak een tikkeltje boven de 80 % uit:
ik had minder strak geoefend dan het jaar voordien, ik zat enkele kilootjes boven
mijn optimaal klimgewicht, en aan mijn zithouding en mijn Koga fiets moest
gesleuteld worden, maar ik ondernam niets.
Dit voor ogen kon ik mij dus niet permitteren om veel krachten te “verspillen”,
en dáár is het kennelijk fout gelopen.
Ik heb zonder het CyCCo “kartonnetje” geklommen, blind, puur op het gevoel,
op een totaal onbekend parcours, niet wetend wat er nog komen moest.
Ik ben op die 17 klim-kilometers vier keer afgestapt en ‘t was echt van “moetens”:
hartslag veel te hoog en niet meer te controleren, verzuring alom.
Ik ben te “kwistig” omgegaan met mijn beperkte energievoorraad: te veel van mijn
krachten “verspild”, mijn ganse klim in de verste verte niet optimaal gedoseerd.
´Tja, vier keer afgestapt, echt jammer want ik wilde de top van die mythische
Tour-col absoluut non-stop, zonder afstappen, bereiken.
Ik heb het filmpje van mijn klim-falen keer op keer opnieuw in mijn hoofd afgespeeld
en weet nu zeker dat het fameuze CyCCo “kartonnetje”, het verschil had gemaakt.
Beste lezer, wees gewaarschuwd.

Sorry CyCCo,
Ondergetekende * .

Terug

 

Kritisch over de CyclingColsConcept website

Gefeliciteerd CyCCo,

Kritisch uit de hoek komen hoort bij mijn vak, heel misschien ben ik hier als
Gali-Ventou-rist ietwat vooringenomen, maar hier kijk ik reeds lang naar uit.
De CyCCo website, een website, echt wel: “anders dan alle andere”.
Een website die lijkt op een boek, gekoppeld aan de kracht van het internet-medium.
Een boek waarin je kan bladeren alsof het de papieren versie betreft, van voor
naar achter, van achter naar voor, of iets overslaan, het kan allemaal.
Met een inhoudsopgave die zichtbaar blijft.
Met honderden kruisverwijzingen.
Met een leidraad die je helpt te vinden wat je zoekt.
Met massaal veel voetnoten, een schat aan randinformatie: weetjes, citaten, reflecties,
één voor één meer dan de leestijd waard.
Met hier en daar interactieve landkaartjes.
De CyCCo website, ver weg van goedkope gedownloade templates, standaard
volgepropt met niets ter zake doende prullaria.
Meer nog, CyCCo, een “pure” website, zonder het “flashy” gedoe, een overdaad aan
reclame en voorbijrazende “banners”.
Eindelijk ook eens een “statische” website, ver weg van al dat flitsende waar zelfs een
niet-dyslectisch bezoeker alle moeite mee heeft.
Hier voel je dat er aan gezwoegd is, dat er eerlijk en hard gepoogd is om onomwonden,
open, degelijk, volledig en veilig te informeren.
 

Gefeliciteerd CyCCo,
Ondergetekende * .

Terug

 

CyCCo rijdt "Hors Catégorie"

Zeer gefeliciteerd CyCCo,

Ik nam recent het sociaalwetenschappelijk onderzoek: "Vlaanderen fietst!",
van Jeroen Scheerder, Wim Lagae en Filip Boen grondig door en toetste hun werk
af aan mijn onderzoek-ervaring.
Hieronder ventileer ik even mijn synthese; CyCCo feel free to publish. 
De grote meerderheid van recreatief fietsend Vlaanderen fietst georganiseerd in
een: 
fiets-vrienden-groep-club-vereniging.
Meestal wordt er, mooi ingedeeld in groepen-klassen: A, B, ..., van maart tot
september, wekelijks uit-gereden, de wintermaanden schitteren wegens in-activiteit.
Aan iedere groep-klasse is een rit-lengte (Km/rit) en een gemiddelde rit-snelheid
(Km/uur) gekoppeld.
Eén georganiseerde rond-rit per week: vaste vertrek-plaats-dag-uur, daar houdt het
"engagement" van de organisator-initiatiefnemer meestal op.
De organisator-initiatiefnemer is in de regel alleenheerser in zijn baronie en houd
de gelederen doorgaans gesloten.
Veelal wordt een extern aanbod ter ondersteuning van de club-werking, als
bedreigend ervaren en resoluut afgewezen, meestal genegeerd:
"Classement verticale".
Hoe professioneler het aanbod is, en hoe belangrijker het club-bestuur is of acht
te zijn, hoe vaker dit voorkomt: machtsbehoud, geldingsdrang,
bij de meest nobele: angst voor verandering, gebrek aan visie, gebrek aan
dynamiek.

Extra club-ondersteuning versus de individuele fietser is vrijwel steeds "mager",
zo niet "onbestaand".
De individuele rijder raapt zijn/haar kennis op via-via: collega-fietsers, de instant
vrienden van het moment.
Ervaringen worden selectief gedeeld: haantjes-gedrag loert.
Al doende leert men, met vallen en opstaan, tot scha en schande.
Niet zelden tot groot jolijt van de "fittest", tegenover al wie niet of moeilijk mee-kan,
tegenover al wie moet afhaken, tegenover al wie niet slaagt.
Binnenpretjes, alom-tegenwoordig: "
Survivel of the fittest".
Voor de niet-intimi: potje gedekt.
Soms ook boertigheid: open en bloot.
Met betrekking tot kennis-deling-overdracht is de organisator-initiatiefnemer niet de
motor, niet de drijvende kracht.
Is dit onkunde, des-interesse, of gewoonweg het geheel ontbreken van een publiek
dat om degelijke wetenschappelijk onderbouwde fundamenten vraagt?
Heel misschien is de lokroep naar de "pint" en de "café-babbel", ná de wekelijkse
prestatie, wel zéér dominant, en misschien zelfs alles-overheersend aanwezig?  
Wie zal het zeggen, ik blijf jullie het antwoord schuldig!
Braakliggend terrein?
Voor jullie CyCCo, werk aan de winkel?
De beste organisator-initiatiefnemer van de klas organiseert één info-meeting
per fiets-seizoen met als vaste items: voeding-advies en de verplichting om met
helm en hartslagmeter te rijden. 
Dáár moet de grote meerderheid van recreatief fietsend Vlaanderen het dus mee
doen.
Anders gesteld: "j
ú, de berg op".
Op souplesse?
Op eigen tempo?
Niet forceren?
Of nog anders gesteld: "zoek het zelf maar uit".
Beste CyCCo,
de legendarische Federico Bahamontes en onze eigen Lucien Van Impe wonnen
elk 6 keer de "Bergprijs" in de Tour de France.
Richard Viranque won hem, zij het omstreden, zelfs 7 maal.
Hoeveel keer jullie CyCCo TeamOnWheels de "Bolletjestrui" reeds heeft gewonnen
laat ik in het midden, doch zeer zeker betreft dit veelvouden van wat jullie
memorabele voorgangers hebben neergezet, en dit belangeloos, zonder enig
winstoogmerk: "Chapeau CyCCo".
Beste CyCCo,
geloof me vrij, jullie rijden absoluut geheel "Hors Catégorie".
Het is aan de organisatoren-initiatiefnemers om dit ook te ontdekken-onderschrijven
en CyCCo te engageren in de context van:
"Je vereniging, groep, club, ... Powered by CyCCo",
en aan de niet georganiseerde recreant-fietsers-meer-waarde-zoekers om
simpelweg te kiezen binnen het CyCCo Aaanbod

Nogmaals, gefeliciteerd CyCCo,
Ondergetekende * .

Terug

 

Kriebelt het en verneem je er graag meer over, aarzel niet, neem contact op met CyCCo.

 

* Terug naar CyCCo Privacy policy

 

Aansluitende info:

Intro
Concept-view
FittingDynamics
TeamOnWheels

Aansprakelijkheid
Lezing-presentatie boeken
Sponsors-donateurs

 

Had je graag deelgenomen, aarzel niet, neem contact op met CyCCo.

 

Wil je CyCCo steunen, dan kan je dit via je bijdrage op het rekeningnummer: BE59 9731 2262 6626.
Wil je er graag meer over vernemen, aarzel niet, klik door naar Sponsors-donateurs.

 

Navigeer in het hoofdmenu naar: Begin  Vorig hoofdstuk  Volgend hoofdstuk  Einde

 

  

 ... 

 

 De CyCCo FreeRide

 

  FreeRide 

 

  

 

  Grondplan afspraakpunt

 

 De "Starters Special" CyClingCols

 Initiatie  

 

  "Starters Special" CYclingCols Initiatie

  CyCCo Huiskamer lezing-presentatie

 

 De RodeStip Aanbiedingen

 

  RodeStip aanbiedingen zijn tijdelijk.
  Verifieer in het betreffende CyCCo hoofdstuk of
  actieprijs en actievoorwaarden nog geldig zijn.

  De inhoud van het betreffende CyCCo hoofdstuk
  primeert op de synthese-teksten van het
  CyCCo RodeStip-hoofdstuk.

  De vermelde prijzen:
  "Inclusief sub-maximale inspanningstest",
  zijn voor wat betreft het test-gedeelte, indicatief.

 

   OnePack aanbod :

       - aanbod
       - prijs 
         
Vanaf 8 samen-intekenaars betaal je per persoon slechts
         -60- €
 (inclusief de sub-maximale inspanningstest). 

   CYclingCols Initiatie :

       - aanbod 
       - prijs
 
         
Vanaf 8 samen-intekenaars betaal je per persoon slechts
         -110- €
 (inclusief de sub-maximale inspanningstest).
 

   Conditiemeting: sub-maximale inspanningstest

         Vanaf 8 samen-intekenaars betaal je per persoon slechts
         -50- €. Indien je daarenboven binnen de 12 weken,
         te rekenen vanaf je test-datum, bij CyCCo intekent, wordt
         -
20- € in mindering gebracht.
 

   Prijs :

       - Individuele rijders en kleine fiets-groepjes 
         Vanaf 8 samen-intekenaars betaal je per persoon slechts
         -60- € (inclusief de sub-maximale inspanningstest).

       - Geregistreerde verenigingen, groepen,
         clubs, ...
         CyCCo prijst geregistreerde: verenigingen, groepen,
         club’s, ..., nog scherper dan individuele
 rijders en
         kleine groepen.
  

   CyCCo FietsOTheek :

       - aanbod 
       - prijs
 
         
Per intekenaar betaal je slechts
         -5- € per sessie.

   Samen met CyCCo de weg op: je vereniging
    "Powered by CyCCo"

         -Gratis- Je vereniging "Powered by CyCCo"          

   CyCCo FreeRide

         -Gratis- FreeRide

   CyCCo Lezing-presentatie :

         -Gratis- Zaal lezing-presentatie
         -Gratis- Huiskamer lezing-presentatie

 

 CyClingCols 2020

 Het CyCCo Col-selectie-aanbod

 

  CyCCo Col-selectie, via Col-topics en Land-regio's

  CyCCo Col-aanbod, van "A" tot "Z", toppen en
  startplaatsen, alfabetisch en op de landkaart

  

 CyClingCols 2020

 Het "Special event Octave Lapize"

 

  The whole story :
       
Het "Special event Octave Lapize" 

  The short-cut :
       
Het CyCCo "vierslag" Special event   

 

 

  Rit Luchon-Bayonne, de vier cols en de landkaart 

  Rit Bayonne-Luchon, de vier cols en de landkaart

 

  Dia-voorstelling Tour de France 1910 10de etappe

  De etappe des doods

  L'étape du 21 juillet 1910: Luchon-Bayonne

  Les cols des Pyrénées

  Tien Belgen wonnen ooit de Tour 

 

 Het Col-aanbod-info-venster 

 

  Col-aanbod

 

  Col-aanbod op de landkaart

  Col-aanbod alfabetisch

 

  CyCCo Col-selectie :

       - Col-Her-Ken-Getallen 
       - Col-Steilheidsklassen
       - Col-Profielen
       - Col-Road-Profielen
       - Col-Beschrijvingen

 

 De Smaakmakers

 

  De Col-Her-Ken-Getallen Col d'Aubisque vanuit Laruns
  Alle Col-Her-Ken-Getallen binnen het Col-aanbod

 

  De Col-Steilheidsklassen Col d'Aubisque vanuit Laruns
  Alle Col-Steilheidsklassen binnen het Col-aanbod

 

  Het Col-Profiel Col d'Aubisque vanuit Laruns
  Alle Col-Profielen binnen het Col-aanbod

 

  Het Col-Road-Profiel Col d'Aubisque vanuit Laruns
  Alle Col-Road-Profielen binnen het Col-aanbod

 

  De Col-Beschrijving Col d'Aubisque vanuit Laruns
  Alle Col-Beschrijvingen binnen het Col-aanbod

 

 De Bekroning  

 

  CyCCo Non-Stop-Col-Klim-Diploma 

  

 Het Aanbod venster

 

  Col-aanbod

  OnePack aanbod

  ShortCut aanbod

  Special event aanbod

  FreeRide aanbod

  Powered by aanbod

  CYclingCols Initiatie aanbod

 

 De Voetnoten

 

  Register :

       - Helden
       - Citaten en reflecties
       - Weetjes
       - Cols

 

 De Bezielers, het Concept   

 

   

  TeamOnWheels

 

  Concept-view

 

 

  FittingDynamics

  Vaartspel-training 

 

  Klim-simulatie

 

 De Klim-simulatie

 

  De Klim-simulatie, conform de Doelstellingen,
  
volledig gepersonaliseerd naar maat van elkeen
  binnen de Doelgroep.

  Vijf Klim-modi :

       - Comfort Driven
       - Eco Driven
       - Sport Driven, de referentiemodus
       - Race Driven
       - Pro-Race Driven

  Binnen elke Klim-modus, vijf Klim-niveau's :

       - Klim-niveau -2
       - Klim-niveau -1
       - Klim-niveau +0, het referentieniveau
       - Klim-niveau +1
       - Klim-niveau +2

 

 De Sponsors-donateurs 

 

  Sponsors-donateurs 

   

  Terug