We get you to the top

 

Het CyclingColsConcept ...

 

De Effort-FittingDynamics

 

Situering
Effort-FittingDynamics
Zeer logisch toch !
Voorbeeld
Voetnoten :

    Hoe vaak en hoe hard moet je trainen ?

 

Terug naar FittingDynamics 

 

Navigeer in CyCCo FiDs naar:
Bike-FiDs  Gear-FiDs  Status-FiDs  Effort-FiDs  Trip-FiDs  Load-FiDs  Target-FiDs 

 

Situering

Welke conditionele inspanning ga je moeten leveren om met jouw fiets je gestelde doel te bereiken: je
col-top in één non-stop beweging en zonder brokken bereiken, je best haalbare tijd neerzetten en/of je
grens verleggen en die best haalbare tijd verbeteren?

Het antwoord: CyCCo Effort-FittingDynamics.

Terug

 

De CyclingColsConcept Effort-FittingDynamics

CyCCo berekent-selecteer, volledig gepersonaliseerd overeenkomstig je conditie-kracht-vermogen-
energie-uithouding, je best passend conditioneel groeipad: CyCCo Effort-FittingDynamics.

Anders gesteld, met CyCCo Effort-FittingDynamics beschik jij over de bij jou best passende training-
plan-strategie om je col-top in één non-stop beweging zonder brokken te halen, je best haalbare tijd
neer te zetten en/of je limieten op te zoeken en die best haalbare tijd te verbeteren.

Terug

 

De CyclingColsConcept Effort-FittingDynamics approach, zeer logisch toch!

Als je weet waar je conditioneel staat, als je kracht-vermogen-energie gekend is en je non-stop klim-doel
vast ligt, dan is, naast een piekfijn afgestelde fiets, het beschikken over je persoonlijk best passende
voor-achter-tandwielsets, een optimaal totaal-klim-gewicht en een best passende conditioneel groeipad:
CyCCo Effort-FittingDynamics en een gekwantificeerde feedback van elke fiets-trip-effort, alles minutieus
ingebed in de CyCCo klim-simulatie, je beste garantie om je klim-doel doel te bereiken.

De CyCCo Effort-FittingDynamics zijn ingebakken in het CyCCo klim-concept, aan jou om al dan niet
voor het volledige
CyCCo FiDs traject te opteren:
Bike-FiDsGear-FiDsStatus-FiDsEffort-FiDsTrip-FiDsLoad-FiDsTarget-FiDs.

Terug

 

Een voorbeeld van CyclingColsConcept Effort-FittingDynamics

Enkel ter introductie vind je hieronder een concreet voorbeeld van CyCCo Effort-FittingDynamics.
Het spreekt voor zich dat bij dit alles heel veel meer dan een woordje uitleg hoort.
 

 

Het CyCCo Effort-FittingDynamics voorbeeld:

 

    Veronderstel, je hebt een concreet klim-doel voor ogen, bijvoorbeeld:

          Superbagnières vanuit Bagnères de Luchon:
                 - Col-Her-Ken-Getallen
                 - Col-Steilheidsklassen
                 - Col-Profiel
                 - Col-Road-Profiel
                 - Col-Beschrijving
 

  

   • De door CyCCo aangeleverde gepersonaliseerde werk-data, met de focus op het slagen in je vooropgestelde klim-doel,
     HF-training-zone-advies, P-training-zone-advies en zó veel meer:

          - Merk op dat CyCCo je naar jouw maat en bijgevolg perfect passende trainingzones aanreikt voor
            zowel "harslagmeter" als "powermeter".

          - Merk op dat CyCCo iedere trainingzone een kleurtje meegaf, 5 in totaal.
            Elke kleur correspondeert met een trainingsgebied: uitgedrukt in "afgelegde kilometers" en in "tijd",
            binnen de trainingschema's: Trainingblok 1 en Trainingblok 2.

          - Merk op dat de CyCCo trainingzones afgestemd zijn op: A Recupereren, B Even wat gas terugnemen
            en C Klimmen. 

          - Merk eveneens het CyCCo "trap-frequentie-advies" in funcie van de hellingsgraad op. 

 

 

 

   • De door CyCCo aangeleverde gepersonaliseerde werk-data-trainingschema's, met de focus op het slagen in je vooropgestelde klim-doel,
     training-arbeid uitgedrukt in "afgelegde kilometers" en zó veel meer: 

 

 

   • De door CyCCo aangeleverde gepersonaliseerde werk-data-trainingschema's, met de focus op het slagen in je vooropgestelde klim-doel,
     training-arbeid uitgedrukt in "tijd" en zó veel meer:

 

 

 

   • De door CyCCo aangeleverde gepersonaliseerde werk-data-trainingschema's, met de focus op het slagen in je vooropgestelde klim-doel,
     training-arbeid uitgedrukt in "E-verbuik" en zó veel meer:

          - Merk op dat CyCCo week na week het energieverbruik: je persoonlijk "E-verbruik", berekent.

          - Merk eveneens op dat, ervan uitgaand dat de verbruikte training-energie niet gecompenseerd wordt door
            de inname van extra voedsel en/of drank, de fietser ná het 26 weken training-traject 8,1 Kg minder weegt. 

 

Terug

 

Spreekt de CyCCo benadering je aan? Neem contact op met CyCCo

 

Hoe vaak en hoe hard moet je trainen?

Sporters zijn zeer gedreven mensen die maar al te dikwijks het gevoel
hebben dat ze te weinig trainingsarbeid verrichten.
Daardoor trainen ze frequent veel meer dan voor hen bevorderlijk is.
Correct trainen is de kunst beheersen om met de kleinst mogelijke, de best
passende, de meest optimale,"training-effort en training-frequentie", naar
het vooropgesteld groot doel toe te werken om daarin finaal en met glans
te kunnen slagen.
Dit is exact waar het in een ideaal trainingsplan allemaal om draait.
Dit ideale plan, dat voor elkeen anders is, nastreven, dit broos evenwicht:
Creating Balances To Succeed, uittekenen, het uitzetten in de tijd, het
periodiek evalueren en het telkens weer naar ieders maat bijsturen, dat is
precies wat wij beogen.
Harm Kuiper - CyCCo.

Terug

 

Terug naar FittingDynamics
Terug naar Vaartspel-Training
Terug naar "Starters Special" CYclingCols Initiatie
Terug naar Sport je gezond 

 

Twijfel je nog? Neem contact op met CyCCo.

 

Navigeer in CyCCo FiDs naar:
Bike-FiDs  Gear-FiDs  Status-FiDs  Effort-FiDs  Trip-FiDs  Load-FiDs  Target-FiDs